Auteur Topic: Updates Frequentie Database  (gelezen 381657 keer)

0 leden (en 4 gasten) bekijken dit topic.

Offline Ron-Zwaag

• Vrijwilliger Veteranen Search Team
  • Top Lid
  • Qua Patet Orbis
Re: Updates Frequentie Database
« Reactie #945 Gepost op: 27 februari 2025, 19:55:20 »
SEON onderlinge porto:
kan.1 455.750  CC12
kan.2 455.810  CC12
kan.3 455.890  CC12

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #946 Gepost op: 7 maart 2025, 09:22:14 »
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2025, 11:32:40 door Johan Beck (Update) »

Offline Johan Beck

• Moderator
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
« Reactie #947 Gepost op: 25 maart 2025, 18:41:35 »
Zojuist ontving ik onderstaand bericht;

Citaat
In de database kom ik bij plaats tegen \"LUCHTMACHTBASIS WOENSDRECHT\" en \"VLIEGBASIS WOENSDRECHT\"
Gaat om hetzelfde en graag de omschrijving hetzelfde houden en evenals de andere basis dan graag Vliegbasis ivm militair.

Het is de toon die de muziek maakt, zullen we maar zeggen.

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
« Reactie #948 Gepost op: 25 maart 2025, 18:46:41 »
Zojuist ontving ik onderstaand bericht;
Het is de toon die de muziek maakt, zullen we maar zeggen.

Tja... Daar doe je het dan allemaal voor...

Offline Pieter61

• Gevorderd Lid
« Reactie #949 Gepost op: 26 maart 2025, 09:58:03 »
Hallo Johan,

Heel erg fijn dat jij je ongenoegen hier op het forum kenbaar maakt over een mail die je buiten dit forum om hebt ontvangen.
Als de toon of inhoud je van die mail niet aanstaat kun je gewoon contact met de afzender opnemen om je ongenoegen kenbaar te maken.
Ik probeer alleen maar mee te denken en geef via Frequentiedatabase.eu een opmerking over toe gepaste benaming.
In het vervolg zal ik opmerking, aanvullingen of correctie lekker voor me houden, scheelt een hoop ergernis over de gebruikte toonsoort zullen we maar zeggen.

Ongetwijfeld zal deze reactie verwijderd worden maar degene die hem voor die tijd hebben gelezen mogen weten hoe ik hier over denk.
Ontvangers: AOR AR-DV1 | UBCD160DN | BCT15X | FDM-S3 | NRD-535 | RSP-2 & RSP-1B | HF-150 | Air!Squitter ADS-B en Flarm
Antennes: Wellbrook ALA1530LNP | AOR SA7000 | 12mtr LW | Mini-Whipe | Active Diapason | Active Flarm | MLA-30 loop | K180WLA loop | Air Omni UHF/VHF Base Antenna

Offline Hans013

• PD2HSB
  • Gevorderd Lid
« Reactie #950 Gepost op: 26 maart 2025, 10:12:17 »
@Pieter61 Als persoon hoop ik dat het publiceren van dit soort teksten het besef bij mensen oproept dat het niet allemaal vanzelfsprekend is dat er een database vrijwillig in stand gehouden wordt.

Johan steekt er tijd in, en het technisch beheer kost ook tijd. Als je dan gecommandeerd wordt door een gebruiker dat teksten niet goed staan, en er opgedragen wordt om dit aan te passen dan snap ik de frustratie.

Daarnaast is de tekst geanonimiseerd, dus is/was deze niet herleidbaar naar een gebruiker.

Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk

Offline TTT242

• Gevorderd Lid
« Reactie #951 Gepost op: 26 maart 2025, 10:13:06 »
Het probleem is niet of er een verbetering, wijziging of aanvulling van de database moet komen. Dat kan altijd mogelijk zijn maar de wijze waarop het gevraagd is komt helemaal niet netjes over voor mij en ik denk niet voor mij alleen. Mogelijk heb je het zo niet bedoeld maar het komt nog al dwingend over. De inhoud en manier van communicatie was niet optimaal zullen we maar zeggen. Veel mensen steken hier vrijwillig tijd in en voor een enkeling is het zelfs bijna zijn levenswerk. De hobby en het forum is te leuk om hier weer een boeltje van te maken, laten we het gezellig houden zou ik zeggen  :-*

Offline Henk Voortwijs

• Gevorderd Lid
  • IK MOET HELEMAAL NIKS!
« Reactie #952 Gepost op: 26 maart 2025, 11:10:18 »
Er staan wel meer namen/frequenties op verschillende manieren in de database, ik zie het probleem niet zo. Het is al lang geweldig dat er een uitgebreide database beschikbaar is. Ik heb tot nu toe alles gevonden wat ik nodig heb en probeer zelf ook aanvullingen door te geven. Het een vergt iets meer zoekwerk dan het ander, maar het is wel te vinden. En vergeet inderdaad niet dat het allemaal vrijwillig is, we doen het om elkaar te helpen met onze hobby.
BC785D; UBC780XLT; UBC3500XLT; UBC9000XLT; Sangean ATS-909X; TP-100 BASIC; Galaxy AF-A27; Midland Alan 48 Plus; TYT TH-8600

Online Remon

• Top Lid
« Reactie #953 Gepost op: 26 maart 2025, 14:52:42 »
de gebruikte toonsoort

Iets met een pot en een ketel..