0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.
Volgens mij heb alles goed ingesteld. Toch zie ik geen MCC, Color e.d. verschijnen op de freq van Blijdorp. Misschien zie ik iets over het hoofd.
Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:16:18Volgens mij heb alles goed ingesteld. Toch zie ik geen MCC, Color e.d. verschijnen op de freq van Blijdorp. Misschien zie ik iets over het hoofd. Zo te zien heb je geen ontvangst.probeer eens aan je signaal schuifjes te bewegen. bij mij start hij ook zo op als ik dan even verschuif komen de tetra signalen door weet ook niet hoe het komt.
Citaat van: scirocco60 op 1 juli 2021, 16:43:58Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:16:18Volgens mij heb alles goed ingesteld. Toch zie ik geen MCC, Color e.d. verschijnen op de freq van Blijdorp. Misschien zie ik iets over het hoofd. Zo te zien heb je geen ontvangst.probeer eens aan je signaal schuifjes te bewegen. bij mij start hij ook zo op als ik dan even verschuif komen de tetra signalen door weet ook niet hoe het komt.Het rare is dat ik bij andere freq dat wel gewoon heb. Zonder aan een schuifje te zitten
Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:51:51Citaat van: scirocco60 op 1 juli 2021, 16:43:58Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:16:18Volgens mij heb alles goed ingesteld. Toch zie ik geen MCC, Color e.d. verschijnen op de freq van Blijdorp. Misschien zie ik iets over het hoofd. Zo te zien heb je geen ontvangst.probeer eens aan je signaal schuifjes te bewegen. bij mij start hij ook zo op als ik dan even verschuif komen de tetra signalen door weet ook niet hoe het komt.Het rare is dat ik bij andere freq dat wel gewoon heb. Zonder aan een schuifje te zittenDan is dat wel goed. ligt het netwerk wel in je bereik zie je wel de entropia netwerken in de 421?
Citaat van: scirocco60 op 1 juli 2021, 16:58:30Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:51:51Citaat van: scirocco60 op 1 juli 2021, 16:43:58Citaat van: robje76 op 1 juli 2021, 16:16:18Volgens mij heb alles goed ingesteld. Toch zie ik geen MCC, Color e.d. verschijnen op de freq van Blijdorp. Misschien zie ik iets over het hoofd. Zo te zien heb je geen ontvangst.probeer eens aan je signaal schuifjes te bewegen. bij mij start hij ook zo op als ik dan even verschuif komen de tetra signalen door weet ook niet hoe het komt.Het rare is dat ik bij andere freq dat wel gewoon heb. Zonder aan een schuifje te zittenDan is dat wel goed. ligt het netwerk wel in je bereik zie je wel de entropia netwerken in de 421?Ah ik zie het al, ik heb die RF GAIN hoger gezet. Nu krijg ik van alles binnen